Wednesday 6 February 2013

rasa hati kecil ini

BERKECIL HATI
mungkin itu perkataan yg sesuai to express my feeling.
there are some people try to be 'angel' i think. 
they call me, sms, or even pm me at fb for asking cat for adoption.

first thing,
ok i xkesah kalo ask for my help and i do appreciate your effort
yes u're so nice. (for some, not all)
tp paling pantang if YOU ARE TOO PICKY
boleh pulak nak demand which breed i have to look for them. 
yang best sekali, boleh request 'MAINE COON AND PERSIAN ONLY'
n they ask for free!

HELLO2! for these breed ingat ada ker orang nak kasi free? 
yang mix dengan domestic pun orang letak price. 
kalo dpat free pun, kucing tuh sesat, or adik-beradik yang baik hati yang kasi. 
aper korang ingat murah ker nak maintain yang breed well-known nieh. 
lagi banyak kos ok. 

tersangat lah berkecil hati bila anak2 bulus yang breed domestic nieh dorang panggil KUCING KURAP!
dorang pun x minx dilahirkan dalam breed tuh ok. 

base on experience, bila anak bulus yang domestic nieh di jaga dengan baik,
dorang boleh jadi lebih cantik berbanding other breed.

semoga orang2 yang sangat picky tuh dapat hidayah utk lebih berbudi bahasa one day comes.

note :
i sendiri bela meow2 kat umah sumanya domestic breed. but i still give them the best i can mcm dorang breed2 yang mahal even they just domestic. 

my early sweetheart (abea n nyenyo)

Richie (anak bulus yang diambil di tepi jalan dalam kotak kasut)

nyet2 (who always make me laugh)

all my red indian after have they shower once a week


two twins (messy n mary) - people keep ask to adopt them

my lil boy pico. 

# i always love them from the bottom of my heart






No comments:

Post a Comment